facebooktwitterlinkedin

E-coaching telefoon     € 40,- voor een half uur *
E-coaching skype € 40,- voor een half uur *

Cursussen vanaf  € 100,- *

*  Deze bedragen zijn excl. 21% BTW. Wij bieden diensten aan die BTW vrij zijn en die met BTW belast zijn . De belastingdienst heeft bepaald dat o.a. relatietherapie, coaching en supervisie btw belaste diensten zijn.

Een consult duurt gewoonlijk 45 minuten tot één uur. Tevens betaalt u voor 15 minuten administratietijd. Relatietherapie kan verlengd worden tot 1,5 uur in overleg. Indien een consult korter of langer duurt kan dit doorberekend worden in het tarief. Na het gesprek ontvangt u van ons de factuur die binnen 14 dagen door u zelf betaald moet zijn. U bent altijd zelf verantwoordelijk voor betaling van het gesprek. Annulering van het gesprek kan tot 24 uur van te voren. Anders wordt de tijd die was gereserveerd voor de afspraak bij u in rekening gebracht.

Wij nodigen u van harte uit om kennis te maken onze therapeuten en samen te bekijken of wij u verder kunnen helpen. Aan het hebben van een ‘klik’ met uw therapeut hechten wij grote waarde. Hanneke Nijkamp adviseert u daarom graag vooraf welke therapeut zij denkt dat het beste bij u en uw hulpvraag past. Waarbij u uiteraard uw persoonlijke voorkeuren aan kunt geven. Mocht u desondanks in het eerste gesprek toch geen klik met de gekozen therapeut ervaren, dan ontvangt u van ons geen factuur voor dat gesprek. Uiteraard kunt u dan altijd samen met Hanneke bekijken welke therapeut wellicht beter bij u zou passen.

Vergoeding van de gesprekken door uw zorgverzekeraar is afhankelijk van uw zorgverzekeraar, uw aanvullende polis en de registraties en lidmaatschappen van uw therapeut. U kunt hierover contact met ons opnemen om na te gaan welke vergoeding er in uw situatie mogelijk is. Vergoeding via uw aanvullende verzekering komt niet ten laste van uw verplichte eigen risico. U ontvangt dus direct de vergoeding waarvoor u verzekerd bent van uw zorgverzekeraar. Vergoeding is niet mogelijk bij coaching.