Wolly Touwen

Wolly TouwenWolly Touwen is werkzaam als dans- en bewegingstherapeut en neurofeedbacktrainer. Daarnaast is zij levenscoach, Psycholoog i.o., Hartcoherentietrainer en maakt zij gebruikt van mentaliseren. Van de cursus Christfulness is zij trainer en coach.

'Het lichaam kan niet liegen, daarom werk ik ook het liefst via het lijf. Gewoon kijken wat het lichaam vertelt aan emoties, aan wel of niet willen bewegen, aan pijn, aan fijne dingen. Wil je ook kijken wat jouw lijf te vertellen heeft? Dan is dans misschien iets voor jou. Je hoeft niet goed te kunnen dansen, iedereen kan bewegen. Grondoefeningen, goed de voeten aan de grond, geeft je al een zeker gevoel en contact met je lichaam. Door stress raken we dat een beetje kwijt. Vaak wordt danstherapie, gecombineerd met gesprekstherapie bij iemand anders, maar dat kan ook bij mij. Danstherapie is voor iedereen geschikt, jong en oud. Misschien ben je een beetje uitgepraat en wil je wel eens een ervaringsgerichte therapie.'