Petra Muis

Nely Petra Muis- van der Meer is werkzaam als Ontwikkelingspsycholoog in opleiding. Zij volgt deze deeltijdstudie aan de Open Universiteit Utrecht. De afgelopen twee jaar heeft zij een onderzoek studie verricht aan de Universiteit Utrecht gericht op behandeling van depressie/angst klachten tijdens zwangerschappen. Als vrijwilligster heeft zij ruime ervaring opgedaan bij Bureau Slachtofferhulp Nederland op het gebied van psychosociale ondersteuning voor zowel kinderen als volwassenen.

‘Ik geef om mensen. Belangrijk vind ik dat elk mens recht heeft op een flinke dosis welbevinden. Soms is het noodzakelijk een helpende hand aangereikt te krijgen om harmonie te creëren in jezelf. Om helder te krijgen welke keuzes je levenspad beïnvloeden zowel negatief als positief. Hoe fijn is dat! Als dit gerealiseerd is, kan er ruimte ontstaan om je blik naar buiten te richten. Een duurzame omgang met mens, dier en planeet is mijn passie in het leven. Simpelweg omdat het begint bij eigen bewustwording wie en waarom je er bent.’